Андрій Райкович: у новому році скарги кропивничан залишаються старими!

Понеділок, 15 січня 2018 15:24

Характер скарг громадян, висловлених під час  прийому громадян міським головою з особистих питань залишається незмінним. На цьому акцентував увагу комунальних служб Кропивницького міський голова Андрій Райкович під час апаратної наради сьогодні, 15 січня.

- Рік новий – скарги старі і  переважна більшість з них стосуються недопрацювань у сфері  ЖКГ! – наголосив очільник міста. - Окремо маю на увазі якість роботи підрядників під час укладки асфальтового покриття, зокрема, на прибудинкових територіях. Мені також, відверто, соромно і совісно  вислуховувати від громадських організацій, від людей з інвалідністю, що ані нові автобуси, ані нові тролейбуси не можуть нормально опустити пандус для візочників через високо встановлені бордюри. Водії з кондукторами за допомогою пасажирів заносять їх в салон на руках.

Міська влада, як замовник, за всі роботи платить значні суми бюджетних коштів, звернув увагу Андрій Райкович. Місто розраховується вчасно, а тому має повне право вимагати належної якості, як розробки проектів, так і виконання робіт.

- Наприклад, на будинку по вулиці Кропивницького, 80 виконано великий обсяг робіт з благоустрою, - відзначив міський голова. -  Периметр цього будинку примикає і до ЖЕО, і до приватного сектора, і на дорогу, що веде до 3-ї поліклініки. І я повертаюсь до тієї ж думки — взялися виконувати ремонт, який там десятками років ніхто не робив, то виконайте його до кінця і якісно. Люди більшого не вимагають. Чому не передбачили у проекті ремонт тротуару до поліклініки? Чому поклали асфальт з порушенням дорожніх норм і правил? Чому перила на сходах підйому до вулиці Єгорова почали встановлювати і проводити зварювання у січні, а не у період, сприятливий для виконання таких робіт?

Андрій Райкович поставив вимогу перед профільним заступником і головним управлінням ЖКГ оперативно зібрати всіх підрядників, які працювали на дорогах, у дворах, на ремонтах багатоповерхівок минулого року і провести детальний аналіз усіх виконаних робіт. Доки підрядники не виправлять свої огріхи, жодних кінцевих проплат  вони не отримають, а можуть і потрапити під дію штрафних санкцій.

Зустрічі з мешканцями багатоповерхівок виявили ще одну нагальну проблему сьогодення.

- Я хочу звернути увагу і комунальників, і журналістів: мешканці одного з будинків поскаржились, що в під'їзді холодно, бо не включена батарея, - повідомив Андрій Райкович. - А я поцікавився, скільки автономок встановлено? Виявилося, що у під’їзді залишилось всього дві квартири із центральним опаленням. Тобто, їм вже теж можна давати дозвіл на автономку і відрізати під'їзд. Кричать — не відключайте! Стіни холодні, мокріють!

На думку міського голови, така ситуація є результатом того хаосу, який місто допустило впродовж як мінімум 10 останніх років. Багатоповерхівки не розраховані на автономну по квартирну систему опалення. Такий підхід до системи теплопостачання поставить у критичний стан всі простори загального користування багатоповерхівок.

Мешканці ж віддалених мікрорайонів Кропивницького  щиро висловлювали вдячність міській владі за великі пасажирські автобуси. У той же час, залишається ще багато невирішених питань у сфері діяльності громадського транспорту: необхідно продовжувати моніторинг руху автобусів, щоб скласти оптимальний графік їх руху, є скарги від громадян пільгових категорій, варто подумати про проїзні квитки для школярів.

Головні проблеми Старої Балашівки озвучили мешканці вулиць Балашівської та Івана Богуна. Це ремонт доріг, облаштування системи водопостачання, вчасний ремонт ліхтарів зовнішнього освітлення. 

 

Усі новини