Чи варто йти в Телеграм? У Центрі підтримки підприємництва молоді кропивничани дізнавалися про популярну мережу

Понеділок, 18 березня 2024 15:17

Чи варто йти в Телеграм? Який формат обрати? Як уникнути типових помилок ведення телеграм-каналу? На ці та багато інших запитань про поширену нині мережу спілкування з іскрометним гумором та доступною мовою розповідала незалежна експертка з Telegram-маркетингу Світлана Салій під час зустрічі з молоддю у Центрі підтримки підприємництва Кропивницької міської ради.

Телеграм - це месенджер, тому, для початку, потрібно визначитися - вам потрібна присутність в телеграм чи просто треба рекламувати продукти в цій мережі.

Чому ж варто йти в телеграм?

Телеграм не має алгоритмів. Кожен ваш підписник точно отримає написаний вами пост і алгоритми не будуть вирішувати показувати це чи ні.

Трішки статистики: охоплення інстаграм – 10% від ваших підписників, телеграм – 20% охоплення.

Який формат вам потрібен?

Канал – ви автор, всі інші можуть читати, коментувати, але єдина людина, яка може інформувати - лише ви.

Чат-група – ви автор, можете коментувати, але інші люди так само беруть участь у створенні контенту.

Чат-бот – генерує певну діяльність.

Якщо ви вирішили створювати канал – це для вас важливо, слідуйте наступним крокам:

Опис. У вас є 255 символів і 10 секунд щоб переконати людину підписатися на ваш канал. Має містити – короткий опис проєкту, зворотній зв'язок.

Закріп – якщо ви експерт/експертка створили корисний контент і він може бути актуальним довго, його варто закріпити над усіма постами. Можна додати більш розширений опис каналу (яка у вас експертиза, досвід роботи, перелік популярних постів, хештеги). Це дозволяє сформувати уяву про вас, як про експерта.

Форматуйте текст – робіть текст читабельним, грайтеся з аудиторією для того, щоб посилити емоційний зв'язок з вашим читачем. Не забувайте про емодзі!

Кнопки – якщо у вас є пост, де ви робите заклик до дії, підключайте кнопку, але не більше трьох.

Відео – збільшує довіру до вас. Як варіант, завантажте в ютуб і додайте посилання.

Голосові – як ще один вид контенту. Чим більше видів вашого контенту, тим більше верств ваших підписників ви зачепите.

Опитування, квізи – один з варіантів просування каналів.

Чат із вкладками – люди окремо спілкуються в різних вкладках. Цей принцип дозволяє перевести чат в ком’юніті.

Запам’ятайте! Копіюючи пости з інстаграм та файсбук в телегарам ви відразу зазнаєте поразки.

Усі новини

Чисте місто — в чистий четвер
Середа, 1 травня 2024 17:01