“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому – ефективний інструмент вирішення комунальних проблем
П'ятниця, 17 лютого 2017 15:54
Сьогодні, 17 лютого, впродовж двох годин на дзвінки мешканців Кропивницького, які надходили на “Гарячу лінію” міського голови, відповідали начальник спеціалізованої інспекції Андрій Максюта та директор комунального підприємства “Універсал – 2005” Віктор Панішко.
Кропивничани були активними - посадовці відповіли на 12 дзвінків. У розмові мешканці міста порушили питання дотримання графіку збирання та вивезення твердих побутових відходів, заборони роботи кави-машини біля міської поліклініки №5, вжиття заходів щодо зменшення кількості безпритульних собак, прибирання стихійного сміттєзвалища, вивезення снігу та посипання дорожнього покриття протиожеледною сумішшю.
Усі новини
Фінальний маршрут: у Кропивницькому відбулося заключне заняття Школи гідів
Четвер, 1 травня 2025 16:52
Кропивницьких підприємців запрошують в Рим на конференцію URC 2025
Четвер, 1 травня 2025 15:33
Бізнес-коло для підприємців: Кропивницький ЦПП впроваджує нові форми зустрічей учасників тренінгів
Четвер, 1 травня 2025 15:25
Змінилися доходи домогосподарства на 50% – проводиться перерахунок житлової субсидії
Четвер, 1 травня 2025 14:52
Приєднуйся до найсильніших: 125 бригада міста Лева
Четвер, 1 травня 2025 10:45
Рух пішохідним переходом до вулиці Братиславської у Кропивницькому тимчасово перекритий
Четвер, 1 травня 2025 10:44
Фінансова стійкість: у Кропивницькому ЦПП підприємці шукали ключ до виживання і розвитку бізнесу
Середа, 30 квітня 2025 16:36
Творчість лікує: у кропивницькому центрі "ЯМаріуполь" вимушені переселенці вчилися робити традиційну вибійку
Середа, 30 квітня 2025 16:33
Кропивницькі спортсменки – срібні призерки Кубка України з кульової стрільби
Середа, 30 квітня 2025 15:58
Збережи довкілля – не пали суху траву!
Середа, 30 квітня 2025 10:47