Оксана Пономарьова: протягом 2020 року до Кропивницької міської ради надійшло 13800 звернень громадян

Понеділок, 1 березня 2021 18:05

До Кропивницької міської ради протягом 2020 року надійшло 13800 звернень від громадян. Про це повідомила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян Оксана Пономарьова під час апаратної наради міського голови з керівниками виконавчих органів міської ради сьогодні, 01 березня.

- Минулого року кількість звернень була на 1185 більшою, - звернула увагу Оксана Пономарьова.  – Громадяни надали 149 пропозицій, 12553 заяв, 155 інформаційних запитів, оформили 403 скарги,  95 петицій. 540 звернень надійшли в електронному форматі. Колективний характер мали 589 звернень, анонімно мешканці зверталися 115 разів.

За звітний період Кропивницька міська рада отримала 187 звернень від органів вищого рівня проти 266 звернень за аналогічний період 2019 року, тобто на 79 звернень менше.

- Виконавчі органи Кропивницької міської ради  оперативно,  своєчасно та якісно розглядають також звернення громадян, які  надходять  через Кіровоградський обласний регіональний контактний центр та  телефонну урядову “гарячу лінію”. Так, протягом 2020 року звідти надійшло 4098 звернень, - відзначила начальник відділу. – Це також менше, ніж минулого року. У 2019 було  4415 таких звернень.

За інформацією Оксани Пономарьової,  у 2020 році позитивно вирішено  5207 звернень. По 7840 зверненнях надані вмотивовані роз”яснення працівниками виконавчих органів.   На 677 звернень підготовлено листи-відмови, згідно з чинним законодавством України.  Ще 76 звернень перебувають на контролі, як такі, що потребують додаткового часу для їх вирішення.

- Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень, - підкреслила посадовець - Так, у 2020 році громадяни вдруге  зверталися у  93 випадках проти 97 за аналогічний період 2019 року.  Повторних колективних звернень із 18345 підписами  було 589 проти 653  зі 17790 підписантами  позаминулого року. Колективно частіше зверталися громадяни з питань благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг, відновлення зовнішнього освітлення, перевірки відповідності законодавству проведення будівельних робіт, переведення учнів та студентів на дистанційне навчання під час запровадженого карантину. Громадяни були змушені об’єднуватися для вирішення життєво важливих проблем, що торкаються інтересів не тільки окремих осіб, а й колективів, груп людей.

У зверненнях, які надійшли до Кропивницької міської ради протягом 2020 року порушено близько 13957 різноманітних питань.

За їхнім характером пріоритетне місце займають питання:

  • житлово-комунального господарства — 4147 (з них 1414 питань вирішено: експлуатація та ремонт житлових будинків, відновлення роботи ліфтів, благоустрій і ремонт доріг та прибудинкових територій, тепло-, водо-, газо- та електропостачання та інше);
  • соціального захисту — 4122 (з них 2437 питань вирішено: виплата матеріальної допомоги членам сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовцям, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, малозахищеним верствам населення, на подолання наслідків стихійного лиха та інше);
  • житлової політики — 428 (з них 100 питань вирішено: виділення земельних ділянок, їх приватизація, поліпшення житлових умов, приватизація нерухомого майна та інше);
  • транспорту та зв”язку — 713 (з них 47 питань вирішено: робота міського пасажирського транспорту, телефонізація квартир, будинків та інше);
  • охорони здоров”я — 909 (з них 304 питань вирішено: забезпечення лікарськими препаратами (інсулін), надання медичної допомоги, госпіталізація і призначення лікування хворим на коронавірусну інфекцію та інше);
  • 3638 питань стосуються сфер освіти, культури, туризму, сім”ї та молоді, архітектури та будівництва, земельних відносин, інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації та інших питань.

Починаючи з березня 2016 року у Кропивницькій міській раді діє Єдина система електронних петицій.  У 2020 році було зареєстровано  95 електронних петицій.

Всі петиції, які набрали необхідну кількість підписів, розглядалися  постійними депутатськими комісіями Кропивницької міської ради. Було підтримано  вісім   таких  петицій.

Петиції, які не набрали необхідної кількості голосів, розглядалися виконавчими органами Кропивницької міської ради, як електронні   звернення. Таких виявилося 87.

У зареєстрованих і підтриманих  електронних петиціях містяни порушили наступні теми::

- щодо упорядкування в"їзду в м.Кропивницькому — будівництво (відновлення) малої кільцевої дороги та з"єднання її з вул.Жадова;

- щодо створення (змінення) маршруту з Балашівки через вул.Волкова;

- щодо фінансування з міського бюджету притулку ветеринарно-реабілітаційного центру громадської організації захисту тварин "БІМ";

- щодо будівництва Льодової арени (розвиток хокею, фігурного катання);

- щодо заміни умов для перевізних компаній: Заміна БАЗ-2215 на комфортніший та габаритніший варіант;

- щодо виконання капітального ремонту ЗОШ №14;

- щодо визнання вуличних котів частиною екосистеми міста;

- щодо заборони руху зерновозів вулицями м.Кропивницького.

Усі електронні петиції - підтримані та не підтримані, що надходять до Кропивницької міської ради уважно і ретельно вивчаються та опрацьовуються виконавчими органами міської ради.

Протягом 2020 року на особистих прийомах у керівництва міста побували 61 громадянин.

Протягом 2020 року щоденно працював сервісний центр муніципальних послуг «Гаряча лінія міського голови А.Райковича», до якого надійшло 2864 проти 2065 за аналогічний період, тобто на 799 усних звернень більше. Усі звернення  опрацьовані відділом по роботі зі зверненнями громадян. Найпоширенішими питаннями виявилися: ремонт та відновлення дорожнього покриття доріг, у тому числі прибудинкових територій, ремонт покрівель та житлових будинків в цілому, забезпечення електро-, тепло- та водопостачанням, вжиття заходів до безпритульних тварин, кронування та видалення дерев, питання роботи громадського транспорту та пільгового перевезення, забезпечення фінансування аптек та лікарськими препаратами (інсуліном), робота комунальних підприємств тощо.

Для забезпечення конституційного права громадян на звернення встановлено жорсткий контроль за остаточним вирішенням питань, які порушують мешканці міста у своїх заявах, скаргах та пропозиціях.

Працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян постійно проводять перевірки з питань організації роботи зі зверненнями громадян управлінь, відділів Кропивницької міської ради, підприємств, установ та організацій, де надають консультативну та практично-методичну допомогу.

Усі новини