Реєстр територіальної громади Кропивницького: для чого необхідно вносити персональні дані

Середа, 14 травня 2025 11:09

В умовах цифровізації послуг, у більшості випадків при подачі документів як через електронні сервіси, так і особисто, для отримання адміністративних, реєстраційних, соціальних або пенсійних послуг, необхідно  надати «ВИТЯГ ІЗ РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ».

Цей документ верифікує громадянина як мешканця громади. Поєднання актуальної інформації про дату народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (індивідуальний податковий номер), місце проживання у Кропивницькій громаді – доступ не тільки до місцевих, а й загальнодержавних послуг (через Дію).

Внесення інформації до Реєстру територіальної громади займає усього кілька хвилин у Центрі надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» Кропивницького». При собі необхідно мати паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (індивідуальний податковий номер), документи, що підтверджують ваше право власності на житло, для власників приватних житлових будинків ще і домову книгу. Вносячи дані про дітей, батьки мають надати свідоцтво про народження.

Прийом проводиться у 102 кабінеті. На терміналі, що відповідає за «помаранчевий сектор», натисніть «Реєстраційні послуги» і оберіть «Реєстрація місця проживання». Для військовослужбовців та членів їх сімей функціонує адмінсервіс «Ветеран».

ЦНАП «Прозорий офіс» працює за таким графіком: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00.

Усі новини