ТОВ «Екостайл» з розумінням сприймає критику і робить висновки для уникнення у Кропивницькому перебоїв із вивезенням сміття

Вівторок, 12 лютого 2019 15:11

Підприємство ТОВ «Екостайл» усвідомлює власну відповідальність за стан вивезення твердих побутових відходів з території Кропивницького, з розумінням сприймає критику з боку споживачів послуг та міської влади і зробило необхідні висновки, щоб уникнути перебоїв в обслуговуванні міста. На цьому наголосила  начальник комерційного відділу ТОВ “Екостайл” Ганна Скічко  під час прес-конференції сьогодні, 12 лютого.

У своєму виступі  Ганна Скічко пояснила ситуацію, що склалася протягом останніх двох тижнів, з вивезенням твердих побутових відходів у місті Кропивницькому.

- 23 січня цього року випала рекордна кількість снігу. У зв'язку зі складними погодними умовами, сніговими заметами,  сміттєвози  не виїжджали на маршрут. Проте вже 24 січня наші машини працювали в режимі таксі, - відзначила Ганна Скічко. – Ми зв’язувалися з керівниками ЖЕО, ОСББ, головами квартальних комітетів і за їхніми заявками обслуговували контейнерні майданчики, до яких був забезпечений під’їзд, чи  вивозили відходи з приватного сектору. Великою перешкодою для роботи сміттєвозів стали цими днями і  припарковані у дворах багатоповерхівок  автомобілі.

Найскладнішою, за інформацією Ганни Скічко, виявилася ситуація з вивезенням твердих побутових відходів у приватному секторі. Тут сміттєвози мали можливість пересуватися лише розчищеними магістральними дорогами, тож підприємство оперативно звернулося до мешканців з проханням  виносити побутове сміття у день приїзду сміттєвозу до розчищених доріг у мікрорайонах, аби відходи не накопичувалися  на вулицях міста. Про зусилля комунальників виконати свою роботу свідчить той факт, що вісімнадцять разів довелося викликати рятувальників для визволення зі снігового полону спеціалізованої техніка, а вона є достатньо потужною: 5 МАЗів, один Renault, два високопрохідних ЗІЛа, орендована техніка у КП «Універсал – 2005».

- Але необхідні висновки ми зробили для себе і це дозволить нам попередити подібні випадки у майбутньому, - наголосила Ганна Скічко. – Загалом техніки на підприємстві достатньо, щоб якісно обслуговувати всіх 6,5 тисяч абонентів. Ми поступово входимо в робочий графік і залишилося всього близько 50 адрес, куди ми не змогли ще дістатися. Крім того, підприємство  готове сплатити всі штрафи за несвоєчасне вивезення сміття.

Вихід із ситуації керівництво ТОВ «Екостайл» бачить у розробці спеціальних зимових схем руху сміттєвозів, які б враховували тимчасову непрохідність деяких вулиць мікрорайонів міста. Із такою схемою мешканців приватного сектора будуть починати знайомити вже від літа, щоб люди знали як діяти в умовах сильних снігопадів.

Одночасно, спеціалістами підприємства  опрацьовуються варіанти облаштування підземних контейнерних майданчиків у районах багатоповерхової забудови та встановлення невеличких контейнерів для сміття біля обійсть у приватному секторі.

Усі новини