У міській раді Кропивницького адміністратори ЦНАПу вчилися спілкуватися із відвідувачами
Четвер, 19 жовтня 2017 15:28
У міській раді Кропивницького триває навчальний процес: для працівників Центру надання адміністративних послуг організували і провели тренінг-курси “Професійне спілкування”, “Етикет телефонних розмов”. Проводила тренінг психолог міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Оксана Клименченко.
Адміністратори та інші працівники Центру надання адміністративних послуг мали можливість отримати доступні та лаконічні поради щодо манери спілкування з відвідувачами, а також спілкування з суб'єктами звернень у телефонному режимі.
В ході тренінгу слухачі отримали багато корисної, структурованої та практичної інформації для саморозвитку та підвищення свого професійного рівня.
Усі новини
Варто РОБИти СВОЄ 2.0: кропивницьких ветеранів запрошують скористатися грантом для відкриття бізнесу
Середа, 2 липня 2025 17:11
Держпродспоживслужби попереджає: небезпека поширення блутангу - хвороби жуйних тварин
Середа, 2 липня 2025 17:08
Програма "Ветеранський спорт" у Кропивницькому розширюється
Середа, 2 липня 2025 17:01
Другий масовий забіг в рамках проекту «Активні парки» відбудеться у Кропивницькому у вересні: час розпочати підготовку
Середа, 2 липня 2025 14:13
У бізнес - через гру: у Кропивницькому ЦПП вчилися започатковувати власну справу
Середа, 2 липня 2025 13:00
Зразковий хор "Елегія" із Кропивницького виборов "Гран-прі" VIII Міжнародного конкурсу мистецтв в Болгарії
Середа, 2 липня 2025 12:58
У Кропивницькому відбудуться громадські слухання з питання облаштування місця пам’яті загиблих Героїв-захисників
Середа, 2 липня 2025 12:50
Фаховий коледж "Альма-матер. Плюс" - важливий крок у розвитку передвищої освіти у Кропивницькому
Середа, 2 липня 2025 12:48
Як вижити і вціліти під час обстрілів: поради, які рятують життя
Середа, 2 липня 2025 12:28
"Посвіт пам’яті": в Україні 10 липня вшанують загиблих медичних працівників
Вівторок, 1 липня 2025 18:30