Більше 13,8 тисяч заяв громадян опрацював у липні ЦНАП "Прозорий офіс" Кропивницького
Трохи більше 13,8 тисяч заяв про надання послуг прийняли працівники Центру надання адмінпослуг "Прозорий офіс" Кропивницького у липні. За консультаціями звернулися майже 12 тисяч громадян.
Найзапитуванішими виявилися державні реєстраційні і адміністративні послуги, послуги ПФУ у Кіровоградській області.
У розрізі послуг:
Державні реєстраційні послуги (департамент надання адміністративних послуг міської ради) – 5890 заяв (у т.ч.):
- 5258 заяв/послуг у сфері реєстрації місця проживання;
- 429 заяв (послуг) у сфері реєстрації речових прав
- 203 заяви (послуги) у сфері реєстраційних дій юридичних осіб та ФОП;
Пенсійні і соціальні послуги (сервісний центр ГУ Пенсійного фонду України в області) – 3963 заяви;
Адміністративні послуги (департамент надання адміністративних послуг міської ради) – 2 550 заяв;
Соціальні послуги (департамент соцполітики міської ради) – 1 408 заяв.