День депутата у Кропивницькій міській раді: говорили про переваги впровадження еКвитка і розвиток туристичної привабливості міста

П'ятниця, 13 червня 2025 16:01

День депутата Кропивницької міської ради відбувся сьогодні, 13 червня, під головуванням секретаря міської ради Олега Колюки. На розгляд виносилися дві теми: Про запровадження автоматизованої системи обліку та оплати проїзду в громадському транспорті й Виклики та можливості: формування туристичної привабливості Кропивницького.

Участь у заході взяли депутати міської ради, заступник міського голови Олександр Вергун, керівники виконавчих органів, представники компанії EasyPay.

Відкриваючи День депутата секретар міської ради Олег Колюка наголосив на важливості і актуальності винесених тем і надав інформацію щодо питання  запровадження автоматизованої системи обліку та оплати проїзду в громадському транспорті.

- На виконання Стратегії розвитку Кропивницької міської територіальної громади на період до 2030 року та Плану заходів на 2025-2027 роки з її реалізації управління транспорту Кропивницької міської ради спільно з КП «Електротранс» та приватними перевізниками повинні забезпечити безготівкові розрахунки за проїзд в громадському транспорті за допомогою електронного квитка. Ця система призведе до покращення якості надання послуг у міському пасажирському транспорті, суттєвого зменшення кількості використання готівкового розрахунку пасажирами за транспортні перевезення, забезпечення обліку фактично наданих послуг з перевезення, у тому числі пільгових категорій пасажирів, отримання повної, достовірної та деталізованої інформації про надані транспортні послуги для вирішення задач аналізу, планування та удосконалення мережі пасажирських перевезень та обґрунтованості тарифів на перевезення, - зазначив Олег Колюка. - На даний час є два варіанти запровадження автоматизованої системи обліку та оплати проїзду в громадському транспорті в місті: створення комунального підприємства, яке буде виконувати функції оператора АСООПа. Разом з цим створення та підтримка роботи такого підприємства потребуватиме значних інвестицій з бюджету міста для придбання програмного продукту та технічного комплексу - валідатори та іншого обладнання, яке дозволить забезпечити повноцінну роботу автоматизованої системи обліку та оплати проїзду в громадському транспорті. Інший варіант - залучення інвестицій з боку юридичної особи, яка забезпечить встановлення необхідного обладнання та підтримку роботи АСООП.

Представники компанії EasyPay, які є стратегічними партнерами 17-ти міст України, а саме: Київа, Львова, Рівного, Чернівців, Тернополя, Запоріжжя, Одеси, Дрогобича, Конотопа та інших,  презентували заходи з впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті та можливість впровадження Картки містянина, яка буде виступати зручним інтерфейсом для користування не тільки для розрахунків за послуги громадського транспорту, а для здійснення інших платежів та операцій, зокрема таких, як оплата комунальних платежів. Гості не тільки презентували  автоматизовану систему обліку та оплату проїзду в громадському транспорті, а й продемонстрували, як вона працює на практиці.

Підсумовуючи обговорення цієї теми Олег Колюка наголосив, чим ширший перелік послуг, які пропонує  компанія EasyPay, тим зручніше буде для пасажирів міського транспорту, і висловив сподівання на плідну співпрацю. За результатами обговорення дав відповідне доручення управлінню транспорту пришвидшити розробку проєкту рішення з впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в Кропивницькій міській територіальній громаді, а саме: провести громадські слухання проєкту відповідного рішення; внести проєкт рішення на розгляд виконавчого комітету Кропивницької міської ради; провести конкурс з визначення оператора, уповноваженого на впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті; підготувати проєкт рішення Виконавчого комітету Кропивницької міської ради про визначення оператора, уповноваженого на впровадження автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті.

Другою темою, яку заслухали депутати, стали  виклики та можливості формування туристичної привабливості Кропивницького. Доповідали начальниця управління культури і туризму міської ради Анна Пруссова і завідувачка сектора туризму управління Ірина Салова.

Інформуючи присутніх з окресленого питання, Анна Пруссова зазначила, що попри те, що країна перебуває в умовах війни, ця ситуація дала поштовх для переорієнтації туристичних акцентів у зв’язку з вимушеною міграцією українців. У Кропивницькому, який, на щастя, є тиловим містом, майданчиком для розвитку туристичних можливостей став Туристично-інформаційний центр.

ТІЦ є навігатором для гостей міста. Про роботу Центру в умовах війни розповіла Ірина Салова, зазначивши, що сьогодні це і волонтерський хаб, тут проходять заходи психоемоційного перезавантаження, довідковий центр, майданчик для співпраці тощо. Центр працює без вихідних, це безбар’єрний простір і точка підтримки ветеранів, тут місце розвитку дітей, це майданчик для проведення майстер-класів, виставок, творчих зустрічей.

Анна Пруссова озвучила плани, які управління культури і туризму може реалізувати, зокрема, організація і проведення етнофестивалю спільно з ГО “Баба Єлька”, престур “Архітектурна перлина Кропивницького”, театральний форум. Для розвитку і актуалізації туристичної привабливості міста, підкреслила очільниця управління, необхідно підписати меморандум з місцевим бізнесом.

Депутати висловили свої зауваження і власне бачення  формування туристичної привабливості Кропивницького, які  управління культури і туризму може використати у розробці відповідної стратегії.

- Необхідно розробити стратегію розвитку туризму у Кропивницькому, а потім наповнювати її заходами туристичної привабливості. Ідеї є, їх треба втілювати в життя. Починайте цю роботу, давайте пропозиції, а депутати вас підтримають, - підсумував обговорення теми Олег Колюка.

 

 

Усі новини