“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому – ефективний інструмент вирішення комунальних проблем
П'ятниця, 17 лютого 2017 15:54
Сьогодні, 17 лютого, впродовж двох годин на дзвінки мешканців Кропивницького, які надходили на “Гарячу лінію” міського голови, відповідали начальник спеціалізованої інспекції Андрій Максюта та директор комунального підприємства “Універсал – 2005” Віктор Панішко.
Кропивничани були активними - посадовці відповіли на 12 дзвінків. У розмові мешканці міста порушили питання дотримання графіку збирання та вивезення твердих побутових відходів, заборони роботи кави-машини біля міської поліклініки №5, вжиття заходів щодо зменшення кількості безпритульних собак, прибирання стихійного сміттєзвалища, вивезення снігу та посипання дорожнього покриття протиожеледною сумішшю.
Усі новини
Писанка – символ життя
П'ятниця, 3 травня 2024 14:28
Подорож до самопізнання: кропивничанок навчали розуміти власну самоцінність
П'ятниця, 3 травня 2024 14:26
У Кропивницькому стартував прийом заявок на щорічний конкурс “Дитина року 2024”
П'ятниця, 3 травня 2024 14:24
У Кропивницькій міській раді розпочалася підготовка до чергової сесії: працюють постійні депутатські комісії
Четвер, 2 травня 2024 17:38
Великоднє диво: у Кропивницькому учні шкіл передали подарунки пораненим захисникам України
Четвер, 2 травня 2024 17:38
Оксана Макарук: Кропивницький має спроможну мережу закладів охорони здоров’я
Четвер, 2 травня 2024 17:32
«Місія Сергія Колесникова» у Кропивницькому: віртуальна виставка до 75-річчя поета в музеї Карпенка-Карого
Четвер, 2 травня 2024 17:31
Чисте місто — в чистий четвер
Середа, 1 травня 2024 17:01
Разом переможемо: у Кропивницькому завершився ІІ етап Всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»
Середа, 1 травня 2024 17:00
День пам’яті і День Європи: Кропивницький долучається до європейських традицій
Середа, 1 травня 2024 16:57