У Кропивницькому триває робота над маркетинговою стратегією громади

Понеділок, 3 листопада 2025 14:34

У Кропивницькому останні дні жовтня були позначені серією заходів, присвячених розробці Маркетингової стратегії громади. Заходи відбулися в рамках проєкту «Відновлення та посилення спроможності громад», що реалізується Міжнародною організацією з міграції за фінансової підтримки Німецького банку розвитку KfW від імені Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

Модерувала заходи Олександра Гліжинська – залучена експертка від Місцевої асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація Учасницького Розвитку Громад», експертка зі стратегічного розвитку громад та організацій, виконавча директорка Інституту "Республіка", співзасновниця Всеукраїнської ініціативи "Активна Громада".

У туристично-інформаційному центрі 30 жовтня відбулась фокус-група із представниками експертного середовища, науковцями, представниками громадських організацій, музейниками та гідами за участі директора департаменту з питань економічного розвитку Тетяни Ломової, начальника управління культури та туризму Анни Пруссової та фахівців ТІЦу.

Під час заходу провідні фахівці галузі культури та туризму міста обговорили питання щодо маркетингової стратегії та її ролі в розвитку громади; визначення унікальності Кропивницької міської територіальної громади (події, факти, постаті, продукти, сервіси); пошуків візуальної айдентики міста через символи, кольори, асоціації; форм презентації громади за кордоном (туристичні та культурні продукти).

Чергова фасилітована зустріч зі студентською молоддю Української державної льотної академії на тему: «Маркетингова стратегія Кропивницького очима молоді» відбулася 31 жовтня. Про передумови прийняття рішення про необхідність розробки маркетингової стратегії та як сприятиме її наявність економічному розвитку громади розповідала студентам та курсантам заступниця начальника управління, начальниця відділу економічного розвитку управління економіки департаменту з питань економічного розвитку Аліна Пузакова.

- Це вже наша п’ята зустріч зі студентською молоддю. Ми охопили 6 провідних закладів вищої освіти Кропивницького. Молоді люди, їх ідеї і побажання у нас в пріоритеті. Наше завдання зробити так, щоб вони любили своє місто, залишались в ньому проживати, популяризували його і ним пишались, - зазначила Аліна Пузакова.

Фокус був зосереджений на груповій роботі та інтерактивних вправах. Молодь створювала візуальну карту ідентичності Кропивницького за допомогою метафор, напрацьовували ідеї і проєкти, які зможуть популяризувати Кропивницький.

- Загалом на першому етапі до заходів з розробки Маркетингової стратегії долучилось вже більше 150 осіб. Усі ідеї та пропозиції від учасників детально зафіксовані та будуть висвітлені у заключному звіті. Надалі цей звіт розглядатиметься під час роботи фахового комітету розробки Маркетингової стратегії громади. І, маю надію, що багато з напрацьованого ввійде в основу документу, - зазначила Тетяна Ломова.

Усі новини